• امروز: 1403/02/09
  • آخرین بروزرسانی: 1403/02/09
نظر سنجی میز خدمت الکترونیکی

جنسیت:

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی و به روز بودن اطلاعات درباره مکان و زمان مراجعه ، در صورت لزوم به مراجعه حضوری برای دریافت خدمت
میزان رضایت از پشتیبانی در هنگام بروز مشکل در فرایند دریافت خدمت
میزان رضایت از به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
میزان رضایت از تعهد و پاییبندی دستگاه اجرایی به زمان ارائه خدمت در فرم الکترونیکی "رسید خدمت "
میزان رضایت از سهولت و دریافت خدمت
میزان رضایت از دریافت یکباره مدارک و اطلاعات مربوط به خدمت
میزان رضایت از عملکرد صحیح و دقیق سامانه مربوطه
میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی و به روز بودن اطلاعات درباره مراحل دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز
میزان رضایت از دسترسی به کانال های ارتباطی جایگزین ( مانند تلفن گویا ، پیامک ، برنامه کاربردی ، تلفن همراه و ...) در صورت از دسترس خارج بودم سامانه
میزان رضایت از قابلیت پیگیری وضعیت درخواست ها
میزان رضایت از طی روندهای قانونی برای اخذ خدمت و عدم نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی
میزان رضایت از سهولت هدایت و دسترسی به سامانه ی مربوط برای اخذ خدمت
میزان رضایت از رعایت محرمانگی اطلاعات شخصی
احساس رضایت کلی از خدمت دریافت شده